top of page
Search
  • Linse Chantrain

Bronnen verzamelen

Updated: Mar 4, 2019

Bronnen verzamelen is erg belangrijk in het proces elke masterproef. Ik probeer dan ook zo veel mogelijk op te zoeken en te verzamelen op deze website.



Ik ben momenteel erg veel aan het bekijken over doven en gebarentaal via Youtube en nieuwssites etc zodat ik me beter kan inleven in de problemen, vooroordelen en levenssituatie van dove personen. Ik heb een aantal interessante filmpjes gevonden waarbij men laat weten wat je eigenlijk nooit zou mogen zeggen tegen een dove persoon. Of de struggles van een dove mama die haar horende peuter naar de school brengt zonder tolk. Verder vond ik ook een interessante TED Talk over de communicatie tussen horende en dove mensen. (Zie bronnen)

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Σχόλια


bottom of page