top of page
Search
  • Linse Chantrain

Beginfase Masterproject

De beginfase van een project is altijd moeilijk. Mijn onderzoeksvraag staat vrijwel vast, maar daarbinnen kan er nog veel gebeuren.



Langs de ene kant wil ik van alles communiceren over de dove gemeenschap en specifiek over gebarentaal, maar langs de andere kant is het beter als ik me op één specifieke problematiek focus. Mijn uitgangspunt is nog steeds de horende en dove gemeenschappen dichter bij elkaar brengen. Graag zou ik iets willen doen met film, vermits ik volgend jaar nog een BATAC opleiding wil volgen aan Thomas More in Mechelen. Maar ik kan natuurlijk niet beginnen met een medium te kiezen en zo verder bouwen... Ik heb al contact opgenomen met iemand van DoofVlaanderen. Hij wist me te vertellen dat het voor de dovengemeenschap zeer interessant zou zijn om iets te doen over gebarentaal. Ook liet hij me weten dat mijn idee om een vragenlijst rond te sturen naar een dovenschool niet zo'n goed plan was vermits vele dove kinderen in een normale school terecht komen en slechts de kinderen die ook nog zware ADHD of autisme of een andere stoornis erbij hebben in een dovenschool belanden.

1 view0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page